marți, 15 februarie 2011

Pentru suflet: Clipuri de suflet

 Am vazut de curand pe youtube un clip foarte interesant.  Zice asa:
  Un om batran s-a hotarat sa se duca  la azil.  Asistenta de acolo il conduce spre camera lui si intre timp ii zice si cum arata. Dupa ce a terminat de descris omul i-a zis ca arata minunat. Femeia i-a zis ca inca nu a vazut camera. Batranelul i-a zis: ,,Fericirea nu este dependenta de ceva anume.Eu aleg fericirea in mod independent.Faptul ca imi place  camera sau nu ,nu depinde de mobilier ci de felul in care vreau eu sa o vad. Decizile le iau in fiecare dimineata imediat ce  ma trezesc." De aici veti invata cat de important este sa incercam mereu sa adunam numai ganduri, amintiri bune.
  Uite link-ul http://www.youtube.com/watch?v=fqAb6yWT6Fs&NR=1

Si mai este  un clip frumos despre cum sa-ti faci ordine in viata. Aici viata este asemanata cu un bagaj care la un moment dat devine foarte incarcat tot mergand asa si adunand din toate. La un moment dat trebuie sa te opresti si sa faci curat. In clip este prezentat cum.   http://www.youtube.com/watch?v=qzaKbuRnN-o


Aci veti gasi o prezentare foarte impresionanta despre ,,Inima perfecta"  http://www.youtube.com/watch?v=tx9lWPrNnEw&feature=related 
   Veti vedea ce inseamna ranile deschise, ce inseamna o inima perfecta,  ce inseamna sa iubesti si la sfarsit veti incerca sa  numarati cate bucati din inima voastra ati rupt,dar nu o sa  reusiti sa gasiti un numar corect  pentru ca  inima e impulsiva ea rupe des bucatele si le da altor inimi fara ca al nostru creier sa tina pasul ca sa le numere. 

[Only time=doar timpul ;  can heal a Broken Heart= poate vindeca o inima sparta]
 Este foarte frumos . O sa gasiti mai multe pe youtube. Mie acestea mi-au placut in mod deosebit. Sper sa va placa si voua si astept (la comm) sa imi spuneti care sunt clipuri ce v-au impresionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu