sâmbătă, 12 februarie 2011

Glume!!! =)):))

Era si timpul lor!Doar nu o sa va transform in niste posaci. La fiecar sfarsit de luna voi adauga niste glume noi. Sa incepem!


     Profesorul le explica copiilor proverbul:,,Drumul cel mai scurt e si cel mai bun."
     Bula protesteaza:
   -Tata spun ca proverbul asta nu e adevarat.
  Profesorul:
   -Dar ce meserie are tatal tau?
   -E sofer de taxi.


   Alinuta a primit de ziua ei o bicicleta si se plimba in jurul blocului. Mamica ei o admira de la balcon:
  -Uite, mami, fara o mana!!!

 Dupa o tura:
  -Uite, mami,fara maini!!!
  Dupa inca o tura:
 -Uite, mami, fara dinti...!! :(


 Un nebun il atentiona pe un frate de-a sau in curtea unui azil:
-Vezi ca ai o gaura in umbrela!
-Stiu. Eu am facut-o sa vad cand se opreste ploaia.



 O blonda si o bruneta sunt in clasa a VI-a. Care are cel mai frumos corp? Blonda,pentru ca are 18 ani!


Un copil il intreaba pe tatal sau:
- Tata, tu poti sa scrii cu ochii inchisi?
- Nu stiu, sa incerc.
- Bine, atunci sting lumina si sa imi semnezi si mie carnetul de note...



La scoala profa intreaba:
- Cine a zis ca pamantul se invarte?
- Galileo Galilei
- Cand?
- Cand iesea de la carciuma...



-Ai vorbit cu doctorul despre nevasta mea?
-Da, l-am rugat s-o trateze ca pe propria lui soacra.    





- De ce moldovenii isi vopsesc masinile rosii?
- Sa le ciocneasca de Paste.





Ce sant aia chiloti ?
Moldoveanul: Aia care chiloteaza avioanele.



Intr-o zi stau doua vazi mancand si una dintre ele spune:
-Muuu...

Dar cealalta:
-Si eu am vrut sa spun tot aia!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu